Otomobil, polis motosikletine çarptı

Konya'da bir otomobilin, polis motosikletine çarpması sonucu 2 trafik polisi yaralandı

Edinilen bilgiye göre, Ali Kemal C. (24) yönetimindeki 06 EP 837 plakalı otomobil, merkez Selçuklu ilçesi Kunduracılar Kavşağı yakınlarında seyir halindeki Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünde görevli motosikletli polis ekibine çarptı.

Kazada, motosikletteki polis memurları Ferdi Baran ve Mustafa Tolga Balcılar yaralandı. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan iki polis memuru ambulansla kaldırıldıkları Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti