Otomobil okul bahçesine girdi: 2 yaralı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde bir otomobilin okul bahçesine girmesi sonucu 2 kişi yaralandı.Alınan bilgiye göre, M.A.B. yönetimindeki...

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde bir otomobilin okul bahçesine girmesi sonucu 2 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, M.A.B. yönetimindeki 33 SY 106 plakalı otomobil, Adana Bulvarı Atatürk Mahallesi'nde bir özel okulun çit duvarını yıkıp okul bahçesine girdi.

Kazada sürücü M.A.B. ve yanındaki O.A. yaralandı.

Sağlık ekiplerince Nurdağı Devlet Hastanesine kaldırılan yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE