Otomobil motosiklete çarptı: 1 yaralı

Konya'nın Beyşehir ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, Avşar Mahallesi'nde TOKİ konutlarına ulaşımı sağlayan yolda ismi öğrenilemeyen sürücünün idaresindeki 42 H 9519 plakalı otomobil, Bünyamin Tunç'un kullandığı motosikletle çarpıştı. Kazada yaralanan motosiklet sürücüsü Tunç, olay yerine sevk edilen ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Bilecik: Odun keserken düşen adam yaralandı
SİLAH PARÇALARINI KONYA'DAN ALMIŞLAR
MERKEZİ KONYA'YA KURUP VATANDAŞI DOLANDIRMIŞLAR
Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı