Otomobil ikiye bölündü!

Konya'da 38 yaşındaki A.G'in kullandığı otomobil kontrolden çıkarak yolun sağındaki aydınlatma direğine çarparak ikiye bölündü

Kaza saat 12.30 sıralarında merkez Meram İlçesi Karaman Caddesi'nde meydana geldi. A.G'in kullandığı 42 SP 138 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak yolun sağındaki aydınlatma direğine çarptı. Kazada otomobil, ortadan ikiye ayrılırken sürücü A.G, hafif şekilde yaralandı. A.G, çevredekilerin çağırdığı ambulansla Meram Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor


POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti