Otomobil hırsızı yakayı eleverdi

Konya'da özellikle doktor ve memurların otomobillerini tespit ederek camlarını kırarak soyan hırsızlık şüphelisi polis tarafından yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, Konya Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, son zamanlarda hastane çevresinde artan otomobilden hırsızlık olayları ile ilgili özel bir ekiple çalışma yaptı. Yapılan çalışmalar sonrasında soyulan otomobillerin çoğunluğunun doktorlara ait olduğunu öğrenen polis, çevredeki vatandaşlarla görüşmeye başladı. Vatandaşlardan Konya Numune Hastanesi ile Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi civarında birbirine benzer kırmızı motosikletli şahsın dolaştığını öğrenen

ekipler, çevredeki güvenlik kameralarını incelemeye başladı.

Güvenlik kameralarından motosikletin plakasına ulaşan ekip hırsızlıktan kaydı bulunan Ahmet S.'nin (39) evine ulaşarak baskın yaptı. Baskında evde yapılan aramada otomobillerin camları kırılarak çalınan değerli eşyalar çıktı.

Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye sevk edilen şüpheli Ahmet S.'nin şuana kadar 4'ü doktor 2'si devlet memuru 6 kişinin otomobilinin camını kırarak hırsızlık yaptığı belirlendi. Şüpheli çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderilirken, "Evliyim iki çocuğum var, görmesinler" diyerek yüzünü kıyafetiyle gizledi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti