Otomobil hırsızı kırmızı ışıkta yakalandı

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde sahibinin çalışır durumda bıraktığı otomobili çalan şahıs kırmızı ışıkta beklerken polis ekiplerince yakalandı.

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde sahibinin çalışır durumda bıraktığı otomobili çalan şahıs kırmızı ışıkta beklerken polis ekiplerince yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, dün gece Muratpaşa ilçesi Demircikara Mahallesi'nde babasına ait 07 AL 599 plakalı otomobille dolaşmaya çıkan Ömer Ali U. aracı çalışır durumda bırakıp Adile Naşit Parkı'nda bir arkadaşıyla sohbet etmeye başladı. Ömer Ali U'nun dalgınlığından faydalanan M.İ. araca binip uzaklaştı. Ömer Ali U.'nun ihbarı üzerine polis ekipleri, bölgede önlem aldı. Ekipler, M.İ'yi aynı mahallede kırmızı ışıkta beklerken yakaladı. Gözaltına alınan M.İ. ifadesinin ardından adliyeye sevk edildi. Araç ise sahibine teslim edildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş