Otomobil garaja girdi

Konya’da 19 yaşındaki sürücünün kullandığı otomobil virajı alamayarak önce direğe, sonra garaja çarptı

Konya’da 19 yaşındaki gencin kullandığı otomobil, virajı alamayarak direğe ve ardından bir garaja çarptı. Kazadan yara almadan kurtulan sürücünün rahat tavırları dikkat çekti. 
Kaza, merkez Meram ilçesi Yaka Caddesi numara 20’deki bahçeli evin önünde meydana geldi. İddiaya göre, 19 yaşındaki Mevlüt Ö. idaresindeki 42 ND 101 plakalı otomobil, virajı alamayarak yoldan çıktı. Önce direğe çarpan otomobil, ardından da evin garaj kapısını kırarak içeri girdi. Kazadan yara almadan kurtulan Mevlüt Ö. rahat tavırlarıyla dikkat çekti. Genç sürücü, “Virajı alamadım, garaja girdim. Girelim dedik, girdik işte” dedi. 
Polis, olay yerinde yaptığı incelemenin ardından kazayla ilgili soruşturma başlattı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem