Otomobil Beyşehir Gölü’ne uçtu: 1 yaralı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde bir otomobilin göle uçması sonucu sürücü yaralandı

Konya’nın Beyşehir ilçesinde bir otomobilin göle uçması sonucu sürücü yaralandı. 
Kaza, Ali Akkanat Bulvarı Beyşehir Gölü kenarı sahil yolunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Mustafa Işıklı (27) yönetimindeki 06 DRU 08 plakalı otomobil, bölünmüş yolda seyir halinde iken sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu bir yurt binası karşısında yoldan çıktı. Göl kıyısında taşlık ve kayalıklar arasında bir süre sürüklenen otomobilin sağ arka tekerleği koparken, araç göl sularına girerek sazlıklar arasında durabildi. Suyun içerisindeki araçtan yaralı olarak çıkarılan sürücü ambulansla kaldırıldığı Beyşehir Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Sazlıklar arasındaki otomobil ise çekici vasıtasıyla gölden çıkarıldı.
Kazayla ilgili soruşturma sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu