Otomobil aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı

Konya’da kontrolden çıkan otomobilin aydınlatma direğine çarpması sonucu meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı

Kaza, saat 04.15 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Feritpaşa Mahallesi Gündüzler Sokak’ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ali K. (23) idaresindeki 07 ANE 02 plakalı otomobil, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı. Kontrolden çıkan otomobil, hızla yol kenarındaki aydınlatma direğine çarptı. Çarpmanın etkisiyle sürücü Ali K. (23) ve arkadaşı Songül E. (22) yaralandı. Aydınlatma direğinin düşmesiyle çıkan sesi duyan vatandaşlar polise ve sağlık ekiplerine haber verdi. Yaralılar ilk müdahalenin ardından Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırarak tedavi altına alındı. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu