Otomobil apartman boşluğuna düştü

Beyoğlu'nda meydana gelen kazada yaralanan sürücü hastaneye kaldırıldı

İSTANBUL (AA) - Beyoğlu'nda 5 metrelik apartman boşluğuna düşen otomobilin sürücüsü yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Kaptanpaşa Mahallesi Yumak Sokak'ta aracını otoparktan çıkarmak isteyen Betül Y, manevra yaptığı sırada direksiyon hakimiyetini kaybederek otomobiliyle 5 metrelik apartman boşluğuna düştü.

İhbar üzerine, olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Apartmandakilerin yardımıyla otomobilden çıkan sürücü, sağlık ekiplerin müdahalesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

Aracın düştüğü yerden çıkarılması için çekici çağrıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu