Büyükşehir Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde park halindeki bir yolcu otobüsü çalındı. Muavini tarafından çalındığı iddia edilen otobüsün bulunması için çalışma başlatıldı.
İddiaya göre, 42 HB 739 plakalı yeşil renkli otobüs, park halindeyken, otobüsün muavini M.T. tarafından çalındığı iddia edildi. Firma yetkililerinin, otobüslerinin çalındığına dair müracaatta bulunması üzerine polis, otobüsün bulunması için çalışma başlattı. M.T.'nin alkollü olduğu iddia edildi. Olay ile ilgili soruşturma sürüyor.