Otogar'dan otobüs çalındı!

Büyükşehir Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde park halindeki bir yolcu otobüsü çalındı.

Büyükşehir Belediyesi Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde park halindeki bir yolcu otobüsü çalındı. Muavini tarafından çalındığı iddia edilen otobüsün bulunması için çalışma başlatıldı.

İddiaya göre, 42 HB 739 plakalı yeşil renkli otobüs, park halindeyken, otobüsün muavini M.T. tarafından çalındığı iddia edildi. Firma yetkililerinin, otobüslerinin çalındığına dair müracaatta bulunması üzerine polis, otobüsün bulunması için çalışma başlattı. M.T.'nin alkollü olduğu iddia edildi. Olay ile ilgili soruşturma sürüyor.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?