Otogar'daki yanlıştan vazgeçildi

Yolcularını uğurlamak için Otogar’a gelen ve araçların hareketiyle eksoz gazından rahatsız olan vatandaşların şikayetleri üzerine bu uygulamadan vazgeçildiği öğrenildi.

Konya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde bir süre önce geçilen uygulama ile otobüsler arka tarafları yolcu gidiş peronlarına dönük şekilde hareket ediyordu.


Yolcularını uğurlamak için Otogar’a gelen ve araçların hareketiyle eksoz gazından rahatsız olan vatandaşların şikayetleri üzerine bu uygulamadan vazgeçildiği öğrenildi. Otogar Müdürlüğü yetkilileri yaptıkları açıklamada, vatandaşların şikayetlerini dikkate alarak otobüslerin kalkış şeklinin eski haline getirildiğini belirttiler. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?