Konya Otogarı'nda 87/3 celp dönemi askerlerinin askere gitmeye başlamasıyla otogarda benzeri görülmemiş yoğunluk yaşanmaya devam ediyor. Hem çocuklarını ve yakınlarını askere gönderecek olanların otogara gelmesi hem de askere gidecek olanların sayısının fazlalığı otogarda yoğunluğa neden oluyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Otogar Müdürü Ömer Lütfi Ersöz, otogarda yüzde 80’lik bir doluluk yaşandığını belirterek hafta sonlarının daha da yoğun geçtiğini söyledi. Yoğunluğu azaltmak için firmaların ek seferler düzenlediğini açıklayan Ersöz, “Özellikle akşamları otogarda iğne atsan yere düşmez” şeklinde konuşarak yoğunluğu anlatmaya çalıştı. Bünyelerinde 100 firma olduğunu söyleyen Ersöz, bunların 10’unun Konya merkezli olduğunu ve hepsinin de ek seferler düzenlediğini belirterek “Bu şekilde yoğunluğu azaltmaya çalışıyoruz” dedi. Maide Türker-Memleket