Otogarda bayram denetimleri

Ramazan Bayramı öncesinde trafik polisleri otogarda denetleme yaptı

İSTANBUL (AA) - Ramazan Bayramı tatili öncesinde yoğunlaşan şehirlerarası otobüs seferleri nedeniyle trafik polisleri otogarda denetleme yaptı.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğüne bağlı ekipler, 15 Temmuz Demokrasi Otogarı çıkışında şehirlerarası otobüsleri durdurarak, hem yolculara hem de sürücülere emniyet kemeri uyarısında bulundu.

Ekipler, otobüs sürücülerine de trafik kurallarına uymaları konusunda ikazlar yaptı.

Birçok otobüs firmasının bayram tatili nedeniyle sefer sayısını artırdığı otogarda, otobüs sürücüleri denetimlerden memnun olduklarını belirtti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL