Otobüsten inen kadınlara tır çarptı: 1 ölü, 1 yaralı

Samsun'un İlkadım ilçesinde halk otobüsünden indikten sonra yolun karşısına geçmeye çalışan iki kadına tır çarptı- Kazada kadınlardan biri öldü, diğeri yaralandı

SAMSUN (AA) - Samsun'un İlkadım ilçesinde halk otobüsünden indikten sonra tırın çarptığı 2 kadından biri öldü, diğeri yaralandı.

Alınan bilgiye göre, İlkadım ilçesinden Atakum yönüne giden Yaşar Ç. (43) yönetimindeki 55 VA 768 plakalı tır, Kale Mahallesi Atatürk Bulvarı'nda halk otobüsünden indikten sonra yolun karşısına geçmek isteyen Leyla Erdinç (55) ve Hikmet Erdinç'e (83) çarptı.

Kazada, ağır yaralanan Leyla Erdinç, ambulansla Samsun Gazi Devlet Hastanesine, Hikmet Erdinç ise Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.

Leyla Erdinç, müdahaleye rağmen kurtarılamadı. Yaşlı kadının ise tedavisi sürüyor.

Kazadan sonra şoka giren sürücü Yaşar Ç, gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE