Otobüste kıza baktı diye bıçaklandı

Saraçoğlu Mahallesi’nde meydana gelen olayda Mahmut Y. Adlı şahıs bindiği belediye otobüsünde yanına oturduğu kıza baktığı gerekçesiyle kızın erkek arkadaşı tarafından bıçaklandı

Konya'da belediye otobüsüne binen Mahmut Y., yanına oturduğu kıza baktığı iddiasıyla kimliği belirsiz kişiler tarafından bıçaklandı


Olay önceki gün saat 22.00 sıralarında Saraçoğlu Mahallesi'nde meydana geldi. Ekmek fırınında işçi olarak çalışan Mahmut Y. (20), bir gün önce iş çıkışında evine gitmek üzere belediye otobüsüne bindi. Genç, otobüste yer olmadığı için bir kızın yanına oturdu. Bayanı tanıyan şahıslar, erkek arkadaşına, Mahmut Y.'nin sürekli dönüp kız arkadaşına baktığını söyledi. Önceki gün yine iş çıkışı evine gitmek için otobüse binen Mahmut Y.'yi tesadüfen otobüste gören kimliği belirsiz şahısların, kızın erkek arkadaşına, "İşte kız arkadaşının yanına oturan ve bakan buydu" demeleri üzerine tartışma başladı. Şahıslar otobüste bulunan yolcuları rahatsız ettikleri gerekçesiyle otobüs şoförü tarafından aşağıya indirildi. Otobüsten indikten sonra da tartışmaya devam eden ve 5 kişi olduğu öğrenilen grup, Mahmut Y.'yi darp ettikten sonra bacağından bıçaklayıp kaçtı. Çevrede bulanan vatandaşlar tarafından çağrılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılan Mahmut Y. tedavi altına alındı. Olay sonrası kaçan şahısların yakalanması için çalışma başlatıldı.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?