Otobüsle 15 kilo esrar getirtmişler

Konya'da düzenlenen operasyonda, Adana ve Şanlıurfa'dan şehirlerarası otobüsle 15 kilogram esrar getirdiği ileri sürülen 1'i kadın 4 kişi yakalandı.

Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri, sokak satıcılarına esrar getirileceği yönündeki duyumun ardından araştırma başlattı.

 

Adana'dan şehirlerarası otobüsle Konya'ya gelen Aytaç A. (25) ve Rahime G. (30), Konya-Karaman yolunda otobüsten indirilerek gözaltına alındı. Uyuşturucu kuryelerinin spor çantasının içinde 11 kilogram esrar ele geçirildi.

 

Şanlıurfa'dan gelen Şükrü A. (24) ve Mustafa E. (19) ise, yolcu otobüsünden inerek kendisini bekleyen otomobile binmeye çalışırken yakalandı. Şahısların çantasında yapılan aramada 4 kilogram esrar ele geçirildi.

Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen şahısların adliyeye sevk edildiği öğrenildi.

iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?