Otobüs yolcusunun valizinden uyuşturucu çıktı

Diyarbakır-Adana seferi yapan yolcu otobüsünü durduran polisler, bir yolcuya ait valizde 6 kilo 374 gram esrar buldu

ADANA (AA) - Diyarbakır'dan Adana'ya gelen yolcu otobüsünün bagajındaki bir yolcuya ait valizde 6 kilo 374 gram esrar ele geçirildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunun merkez Sarıçam ilçesinde kontrol noktası oluşturdu.

Şüpheli araçları durduran polisler, bagajları inceleyip, sürücü ve yolcuların kimliklerini kontrol etti.

Ekipler, Diyarbakır-Adana seferi yapan yolcu otobüsünün bagajında, narkotik dedektör köpeği "Koko"yla yaptığı aramada bir valizde 6 kilo 374 gram esrar ele geçirdi.

Valizin sahibi A.T. (32), gözaltına alındı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu