Otobüs şoförü bıçaklandı

Konya'da bir belediye otobüsünün şoförü, araçtakilere rahatsızlık verdiği gerekçesiyle uyardığı yolcu tarafından bıçakla yaralandı

KONYA (AA) - Konya'da bir otobüs şoförü, araçta tartıştığı yolcu tarafından bıçakla yaralandı.

Aydoğdu-İşgalaman seferini yapan İbrahim Şerbetçi idaresindeki 42 DGZ 40 plakalı belediye otobüsüne merkez Meram ilçesi Aksinne Mahallesi'nde soğukta yürümekte zorluk çektiğini söyleyen bir kişi bindi.

Bir süre sonra yolcuları rahatsız ettiği gerekçesiyle şüpheli ile Şerbetçi arasında tartışma çıktı.

Kısa sürede kavgaya dönüşen olayda, Şerbetçi bıçakla yaralandı. Ambulansla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılan Şerbetçi'nin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Olay yerinden kaçan şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL