Konya Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, belediye tarafından yapılan ihale sonucu şehir genelindeki bilboard, pano, led ekran, otobüs ve tramvay durakları gibi kent mobilyalarının kullanım hakkını alan şirketin, bu kent mobilyalarını yenileyeceği belirtildi. Bu uygulamanın şehrin modern bir görünüme kavuşmasına katkı sağlayacağı ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi: “Uygulama ile 300 bilboard, 2 megalight ve 68 otobüs durağı yenilendi. İhale şartnamesi gereği, şehir genelindeki bazı otobüs duraklarına ise kent bilgi bankası konulmaya başlandı. Vatandaşların şehir ile ilgili bilgilere bu şekilde daha hızlı ve kolay ulaşmalarına imkan tanınıyor. İhale kapsamında yer alan bir başka yenilik de Türkiye’de ilk kez yapılacak akıllı bisiklet uygulaması olacak. 2010 yılında faaliyete geçecek bu sistemde kartı olan herkes, bir istasyondan aldığı bisikleti bir başka istasyona bırakabilecek. Bu uygulama vatandaşın hayatını kolaylaştırırken diğer şehirlere de örnek olacak.”
Otobüs durakları yenileniyor
Bilboard ve otobüs duraklarının yeni ve modern hale getirileceği bildirildi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?