Otobüs durağında şüpheli paket paniği

Konya'da bir otobüs durağına bırakılan valiz, paniğe neden oldu. Bomba imha uzmanı tarafından fünyeyle patlatılan valizin boş olduğu öğrenildi

Olay, merkez Meram ilçesi Azerbaycan Caddesi üzerinde meydana geldi. İddiaya göre polis otobüs durağında bırakılan ve yanında kimsenin olmadığı bir valiz ihbarı aldı. Bunun üzerine harekete geçen Terörle Mücadele ekipleri olay yerine gelerek yolda güvenlik çemberi oluşturdu. Yol çift taraflı olarak trafiğe kapatıldı. Olay yerine çağırılan bomba imha uzmanı valize bağladığı fünyeyi uzaktan kumandayla patlattı. Patlama sonucu valizin içinin boş olduğu öğrenildi. Patlama sonucu yol tekrar trafiğe açıldı. Öte yandan Konya Emniyet Müdürlüğü akşam saatlerinde terör örgütünün Gaziantep'in Şehitkamil İlçesi'ndeki polis merkezine yaptığı bombalı saldırı sonrası alarma geçti. Emniyet müdürlüğünce görev başındaki polislerden daha duyarlı ve dikkatli olmaları istendi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR