Otobüs durağında bıçaklı kavga: 2 yaralı

Konya'da aralarında daha önceden husumet olduğu ileri sürülen 19 yaşındaki A.K. ile 14 yaşındaki M.M., durakta otobüs bekledikleri sırada birbirlerini bıçakladı.

Olay, saat 10.30 sıralarında merkez Karatay İlçesi Taşra Karaarslan Üzümcü Mahallesi'nde meydana geldi. İlköğretim 8'inci sınıf öğrencisi M.M., şehir merkezinde bulunan arkadaşlarının yanına gitmek için evden ayrılarak otobüs durağına gitti. İddiaya göre M.M., aynı durakta otobüs bekleyen işsiz A.K. ile karşılaştı. Aralarında daha önceden husumet bulunan ikili arasında tartışma çıktı. Tartışmanın büyüyüp kavgaya dönüşmesi üzerine, A.K. ve M.M., birbirlerine bıçakla saldırdı. Göğsünden ve karnından yaralanan M.M., Konya Numune Hastanesi'ne, sağ dizinden yaralanan A.K. de Meram Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan yaralılardan M.M.'nin sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu belirtildi. Oğlunun bıçaklandığını duyup hastaneye gelen 39 yaşındaki F.M.'nin polise verdiği ilk ifadesinde, "Oğlum gezmek için arkadaşlarının yanına gidecekti. Evden çıktıktan 5 dakika sonra bıçaklandığını öğrendim" dedi. Olayla ilgili soruşturmayı sürdürüyor

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti