Otobüs durağı mı, otopark mı?

Araçların bulunan her boşluğa park edilmesi vatandaşı çileden çıkarıyor.

Konya şehir merkezinde yaşanan otopark sıkıntısı sürücülerin araçlarını buldukları her boşluğa park etmeleri sonucunu doğuruyor. Özellikle Sultanşah caddesinde yoğunlaşan park sorunu bazen sürücülerin otobüs duraklarını da park yeriymiş gibi kullanmalarına yol açıyor.

Trafik akışını ve yaya güvenliğini tehlikeye düşüren hatalı otoparklar sebebiyle vatandaşlar tepkili. Kaldırımlara, otobüs ve minibüs duraklarına, yol kenarlarına yapılan gelişigüzel araç parklarının yayaların ve araçların kaza riskini artırdığını belirten uzmanlar ise yetkili birimlerin harekete geçmesini istiyor. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?