Otobüs bekleyen iki arkadaş bıçaklandı

Konya'da otobüs bekleyen 2 genç, neden bakıyorsunuz diye kendilerine sataşan 2 kişi tarafından bıçaklanarak yaralandı.

Olay, dün saat 20.00 sıralarında merkez Meram ilçesi Mevlana Caddesi Kayalıpark otobüs duraklarında meydana geldi. İddiaya göre, sanayide çalışan arkadaşlar Kadir Değirmenci (20) ile Ali Kar (20) işten çıktıktan sonra eve gitmek için otobüs beklemeye başladı. İki arkadaşın yanından geçen kimliği belirsiz iki kişi, "ne bakıyorsunuz" diyerek laf attı. Şüpheli şahıslar daha sonra iki arkadaşa ellerindeki bıçakla saldırarak yaraladı. Koltuk altı ve sırtlarından yaralanan iki arkadaş ambulansla Konya Numune

Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Kaçan şüphelilerin yakalanması için polis araştırma başlattı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti