Otobobil, otobüs durağında bekleyen yolculara çarptı

Üsküdar'da otomobilin otobüs durağında bekleyen yolculara çarpması sonucu 3 kişi yaralandı

İSTANBUL (AA) - Üsküdar'da otomobilin otobüs durağında bekleyen yolculara çarpması sonucu 3 kişi yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Ali Osman Kadadaş'ın kullandığı 34 VM 3786 plakalı otomobil, Yavuztürk Mahallesi Bosna Bulvarı'nda, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu Yavuztürk Sapağı Durağı önündeki beton bariyerlere çarptı.

Daha sonra savrulan otomobil, önce durakta bekleyen vatandaşlara, ardından aydınlatma direğine çarparak durabildi.

Kazada, durakta bekleyen vatandaşlardan 3'ü yaralandı.

Yaralılar, olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ambulanslarla çevredeki hastanelere kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL