Otluk yangını ağaçlara zarar verdi

Yangın, merkeze bağlı İçmeler TOKİ Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, arazide henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı.

Bingöl'de otluk alanda çıkan yangında birçok ağaç zarar gördü.

Yangın, merkeze bağlı İçmeler TOKİ Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, arazide henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Yangın kuru otların ve rüzgarında etkisiyle büyüyerek ağaçlara sıçradı. Yangını fark eden vatandaşlar durumu Bingöl Belediyesi İtfaiye Müdürlüğüne bağlı ekiplere haber verdi. Olay yerine giden ekipler, yangını söndürdü. Yangında birçok ağaç zarar gördü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

YÖNETİCİ BIÇAKLANDI
O SÜRÜCÜ TUTUKLANDI
Akıma kapılıp 10 metre yükseklikten düştü
KAZA YAPAN ARAÇ KENDİNİ İHBAR ETTİ
KAZA YAPTI, KAÇTI