Otizmli kardeşler 7 madalya kazandı

AKSARAY (AA) - Aksaray'da yaşayan otizmli tek yumurta ikizleri İsmail ve İbrahim Arık kardeşler, Kırşehir'de düzenlenen Özel Sporcular Yüzme Yıldızlar...

AKSARAY (AA) - Aksaray'da yaşayan otizmli tek yumurta ikizleri İsmail ve İbrahim Arık kardeşler, Kırşehir'de düzenlenen Özel Sporcular Yüzme Yıldızlar Türkiye Şampiyonası'nda 7 madalya kazandı.

Yüzme antrenörü Ramazan Köksal, yaptığı yazılı açıklamada, Kırşehir'de düzenlenen şampiyonaya çok iyi hazırlandıklarını belirtti.

Şampiyonada İsmail ve İbrahim Arık kardeşlerin çok iyi mücadele ettiğini ifade eden Köksal, şunları kaydetti:

"Kırşehir'de düzenlenen yarışmayı, sporcularımız 1 altın, 6 gümüş ve 1 bronz madalya ile tamamlayarak çok iyi bir derece elde etti. Başarılarından dolayı sporcularımızı tebrik ediyorum. Çalışmalarımızı daha da ilerleterek ulusal ve uluslararası şampiyonalarda dereceler elde etmeyi hedefliyoruz."


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL