ÖSYM'den kan bağışı kampanyasına destek

Kurum çalışanları, Kızılay Kan Merkezinin kampanyası dolayısıyla kan bağışında bulundu

ANKARA (AA) - ÖSYM çalışanları, Kızılay Kan Merkezi tarafından başlatılan kan bağışı kampanyasına destek verdi.

ÖSYM Basın ve Halkla Müşavirliği yetkililerinden alınan bilgiye göre, personelin kan verebilmesi için dün Kızılay Kan Merkezi görevlileri kuruma davet edildi.

ÖSYM'nin gönüllü personeli de 08.00-17.00 saatlerinde kan bağışında bulundu.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL