ÖSYM Başkanı Demir'den Vali Topaca'ya ziyaret

Prof. Dr. Demir, Ankara Valiliğine atanan Topaca'ya "hayırlı olsun" ziyaretinde bulundu

ANKARA (AA) - Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Ömer Demir, Ankara Valiliğine atanan Ercan Topaca'ya "hayırlı olsun" ziyaretinde bulundu.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Demir, kabulünden ötürü Vali Topaca'ya teşekkür ederek, yeni görevinin hayırlı olmasını diledi.

Topaca da ziyareti için Demir'e teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu