ÖSS şampiyonlarına plaket

Konya’nın yüzünü güldüren ÖSS şampiyonları İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin’in elinden ödüllerini aldılar.

Merkez Öğretmen Evi’nde bir araya gelen ÖSS Türkiye birincisi Çağlar İvriz, ÖSS sayısalda üçüncülüğü elde eden Tuğçe Saka, ÖSS yabancı dil’de Türkiye yedinciliğini alan Gözde Sarıoğlu ve eşit ağırlık Konya birincisi Nefise Gökçen Gülcan İl Milli Eğitim Müdürü Şahin’in elinden plaket ödüllerini aldılar. Konya’nın eğitim seviyesinin her geçen gün biraz daha arttığını belirten Şahin, Konya’nın son 5 yıldır ÖSS’de ilk 10’un içerisinde yer aldığını söyledi. Bireysel değil kitlesel başarılar üzerinden değerlendirmeler yaptıklarını ifade eden Şahin, “ Bizim gözümüzde 81 il içerisinde 81’i de çok önemli çünkü bireysel başarı değil kitlesel başarıyı önemsiyoruz. Ama yine de Konya’nın böyle başarılı olması bizi ister istemez mutlu ediyor” şeklinde konuştu. Şahin’in konuşmasının ardından ödül törenine geçildi. ÖSS’de Konya’nın yüzünü güldüren başarılı öğrenciler plaket ile ödüllendirilirken, Halil Şahin de en çalışkan Milli Eğitim Müdürü unvanıyla plaket ödülü aldı. M. Emin Yumuşak-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?