ÖSS puanlamasında hata iddiası

Sistem Dershanesi Yönetim Kurulu Başkanı Naci Atalay ve Rehberlik Bölüm Başkanı Özcan Aladağ düzenledikleri basın toplantısında Konya’da otuzdan fazla öğrencinin mağdur durumda olduğunu öne sürdüler.

Öğrenci Seçme Sınavı’nın, Ortaöğretim Başarı Puanı hesaplamalarında hata yapıldığı iddia edildi. Sistem Dershanesi Yönetim Kurulu Başkanı Naci Atalay ve Rehberlik Bölüm Başkanı Özcan Aladağ düzenledikleri basın toplantısında Konya’da otuzdan fazla öğrencinin mağdur durumda olduğunu öne sürdüler. 0,8 ile çarpılması gereken ortaöğretim başarı puanlarının bazı öğrencilerde 0,4 ile çarpıldığı iddiasına yer veren Atalay, Konya genelinde otuzdan fazla öğrencinin bu nedenle otuz puan eksik aldığını ifade etti. Atalay, kendi öğrencilerinin mağduriyetini gidermek için Ankara’daki ÖSYM’ye dilekçe gönderdiklerini belirterek, yerleştirmeler yapılmadan bu hatanın düzeltilmesi gerektiğini savundu. M. Emin Yumuşak-Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?