Osmanlıspor'da Teleset Mobilya Akhisarspor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Süper Lig'de ilk yarının son haftasında, sahasında Teleset Mobilya Akhisarspor ile karşılaşacak Osmanlıspor'da, bu maçın hazırlıkları...

ANKARA (AA) - Süper Lig'de ilk yarının son haftasında, sahasında Teleset Mobilya Akhisarspor ile karşılaşacak Osmanlıspor'da, bu maçın hazırlıkları başladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, lig’in 17. haftasında, 25 Aralık Pazartesi günü Teleset Mobilya Akhisarspor'u konuk edecek başkent ekibi, bir günlük iznin ardından haftanın ilk çalışmasını gerçekleştirdi.

Mor-sarılı ekip, antrenmana ısınma koşusuyla başladı, koordinasyon çalışmasıyla devam etti. Oyuncular, yenileme koşusu ve esneme egzersizleriyle çalışmayı tamamladı.

Haftanın ilk antrenmanına Serdar Gürler, Lawal, Payam, Pinto ve Umar katılmazken bu oyuncular takımdan ayrı salonda çalışmalarını devam ettirdi.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?