Osmanlıspor'da Giresunspor maçı hazırlıkları başladı

İSTANBUL (AA) - Osmanlıspor, Spor Toto 1. Lig'in 2. haftasında 18 Ağustos Cumartesi günü sahasında Giresunspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.Kulüpten...

İSTANBUL (AA) - Osmanlıspor, Spor Toto 1. Lig'in 2. haftasında 18 Ağustos Cumartesi günü sahasında Giresunspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Kulüpten yapılan açıklamada, Batıkent Tesisleri'nde teknik direktör Mustafa Reşit Akçay yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanın 1,5 saat sürdüğü bildirildi.

Mor-sarılı oyuncuların ısınma hareketleriyle başladıkları idmana koordinasyon çalışmasıyla devam ettiği kaydedildi.

Antrenmanın, pas çalışmasının ardından dar alanda yapılan çift kale maçla sona erdiği ifade edildi.

İdmana tedavileri tamamlanan Anıl Karaer ile Ali Eren İyican'ın da katıldığı belirtildi. Tedavileri devam eden Numan Çürüksu, Hasan Kılıç, Engin Bekdemir ve Santiago'nun ise takımdan ayrı çalıştığı aktarıldı.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?