Osmaniye’deki yangın söndü

Osmaniye'de dün akşam geri dönüşüm fabrikasında atıkların depolandığı bölümde çıkan yangın yapılan müdahalelerin ardından kendiliğinden söndü.

Osmaniye'de dün akşam geri dönüşüm fabrikasında atıkların depolandığı bölümde çıkan yangın yapılan müdahalelerin ardından kendiliğinden söndü. İtfaiye ekipleri, soğutma çalışması yapıyor.

Alınan bilgiye göre, Osmaniye-Adana karayolu üzerindeki geri dönüşüm fabrikasında atıkların depolandığı bölümde çıkan yangın yapılan müdahaleye rağmen yanıcı ve patlayıcı maddeler nedeniyle söndürülemedi. Tedbir alınıp kendiliğinden sönmesi sağlanan yangında itfaiye ekipleri soğutma çalışmalarına başladı.

Yangınla ilgili inceleme sürüyor.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş