Osmaniye’deki orman yangını büyümeden söndürüldü

Osmaniye'nin Sumbas ilçesinde çıkan orman yangını köylülerin de katıldığı müdahalenin ardından büyümeden söndürüldü.

Osmaniye'nin Sumbas ilçesinde çıkan orman yangını köylülerin de katıldığı müdahalenin ardından büyümeden söndürüldü.

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı Alibeyli Köyü, Kalfa Mahallesi, Körler mevkisindeki ormanlık alanda yangın çıktığını farke den köylüler durumu Orman İşletme Müdürlüğüne bildirdi. Makilik alanda başlayan yangın kısa sürede çam ağaçlarının bulunduğu ormanlık alana sıçradı. Kadirli ve çevre ilçe orman işletme müdürlüklerine bağlı yangın ilk müdahale ekipleri arazözler ile kısa zamanda yangına müdahale etti.

Köylülerin de katıldığı söndürme çalışmaları sonrası orman yangını, büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı
Akyurt’ta acı olay! 1 yaşındaki bebek balkondan düşerek ağır yaralandı
1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
SICAK GELİŞME: Karaal'ı kim kaçırdı? 12 gözaltı