Osmaniye'deki orman yangını

Hasanbeyli ilçesinde çıkan yangın, havadan ve karadan yapılan müdahaleyle kontrol altına alındı

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Hasanbeyli ilçesinde ormanlık alanda çıkan yangın kontrol altına alındı.

İlçeye bağlı Kaypak köyü yakınlarındaki ormanlık alanda henüz bilinmeyen nedenle çıkan yangın, Osmaniye ve civar illerden bölgeye sevk edilen 5 yangın söndürme helikopteri, 30 arazöz ve 150 orman işçisinin müdahalesiyle kontrol altına alındı.

Soğutma çalışmalarının sürdüğü bölgede yangının 5 hektarlık orman alanında zarara yol açtığı belirtildi.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?