Osmaniye'de orman yangını

Yangında, yaklaşık 5 dönümlük alan zarar gördü

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde, ormanlık alanda çıkan yangında yaklaşık 5 dönümlük alan zarar gördü.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Oruçbey Mahallesindeki ormanlık bölgede çıkan ve rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen yangına, Kadirli ve Adana'daki Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri müdahale etti.

Yaklaşık 1 saat süren çalışmanın ardından kontrol altına alınan yangının söndürülmesinde, 5 arazöz, bir helikopter ve 40 personel görev aldı.

Soğutma çalışmalarının devam ettiği alanda yaklaşık 5 dönümlük arazi zarar gördü.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?