Osmaniye'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Düziçi içesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişiden biri hayatını kaybetti, diğeri tedavi altına...

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Düziçi içesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişiden biri hayatını kaybetti, diğeri tedavi altına alındı.

Hürriyet Mahallesi'nde Mustafa Şen (74) ile imam nikahıyla yaşadığı Gülseren Kelle'den (68) haber alamayan komşuları durumu yakınlarına bildirdi.

Camı kırarak eve giren yakınları, Şen ve Kelle'yi hareketsiz buldu.

İhbar üzerine eve gelen sağlık ekipleri, Mustafa Şen'in sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi, Kelle hastaneye kaldırıldı.

Şen'in cesedi, Düziçi Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE