Osmaniye'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi, hayatını kaybetti.Boğaziçi Mahallesi'nde müstakil...

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi, hayatını kaybetti.

Boğaziçi Mahallesi'nde müstakil evde yalnız yaşayan Emine Aysel'den (50) haber alamayan komşuları, durumu polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine söz konusu adrese giden ekipler, Aysel'i evde hareketsiz yatarken buldu.

Olay yerine gelen 112 acil servis ekiplerince yapılan incelemede, Aysel'in sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüğü belirlendi.

Aysel'in cenazesi, incelenmek üzere Adli Tıp Kurumu Adana Grup Başkanlığı'na gönderildi.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı