Osmaniye'de kamu çalışanlarına sıcak hava izni

İl Hıfzıssıhha Meclisi özürlüler, hamileler, kronik hastalığı olanlar sürekli ilaç kullanan kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanların bir gün idari izinli sayılmalarına karar verdi

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'de hava sıcaklığı sebebiyle özürlüler, hamileler, kronik hastalığı olanlar sürekli ilaç kullanan kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanların 24 Haziran 2016'da izinli sayılmalarına karar verildiği bildirildi.

Vali Yardımcısı Süleyman Yılmaz başkanlığında olağanüstü toplanan İl Hıfzıssıhha Meclisinin aldığı kararlara ilişkin yapılan açıklamada, Meteoroloji İl Müdürlüğü tarafından sıcaklık artışının nemle birlikte insan sağlığı üzerinde etkili olabileceğinin belirtildiği hatırlatıldı.

Meclisin bir dizi kararlar aldığı ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Aşırı sıcaklardan en fazla etkilenebilecek gruplardan özürlüler ve hamile olanlarla, kronik (şeker, kalp damar, beyin damar hastalıkları, psikolojik, kronik solunum sistemi, karaciğer, böbrek) hastalıkları olanlar ile sürekli ilaç kullanan kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanların 24 Haziran 2016 günü bir gün süreyle idari izinli sayılmalarına oy birliği ile karar verilmiştir."

Açıklamada, yaklaşan Ramazan Bayramı nedeniyle kamu kurum ve kuruluşları tarafından halk sağlığının korunması yönünde gerekli tedbirlerin alınması kararının da alındığı aktarıldı.

AA

Gündem Haberleri

KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı