Osmaniye'de hastanedeki silahlı kavga

Yaralanan 4 kişiden 2'si tedavi gördükleri hastanede hayatını kaybetti

OSMANİYE (AA) - Osmaniye'de özel bir hastanede çıkan silahlı kavgada yaralanan 4 kişiden 2'si tedavi gördükleri hastanede yaşamını yitirdi.

Devlet Bahçeli Bulvarı'ndaki özel bir hastanede tedavi için gelenler arasında çıkan silahlı kavgada yaralanan 4 kişiden Ahmet ve yeğeni Asım Loş, sevk edildikleri Osmaniye Devlet Hastanesinde müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Asım ve Ahmet Loş'un cenazeleri, otopsi için Adana Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.

Yaralı Mustafa ve Sebiha Loş'un ise tedavilerinin sürdüğü öğrenildi.

Özel hastanede iki grup arasında dün çıkan silahlı kavgada Ahmet Loş, eşi Sebiha ile yeğenleri Asım ve Mustafa yaralanmış, Bülent Ç. gözaltına alınmıştı.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?