Osmaniye'de fabrikada gaz zehirlenmesi

Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren fabrikada karbonmonoksit gazından zehirlenen 6 işçi, kaldırıldıkları hastanede ayakta tedavi gördü

OSMANİYE (AA) - Osmaniye Organize Sanayi Bölgesinde faaliyet gösteren bir fabrikada karbonmonoksit gazına maruz kalan 6 işçi zehirlendi.

Alınan bilgiye göre, demir-çelik üretimi yapan bir fabrikanın karbon silosunda sızıntı meydana geldi. Fabrikada işçi olarak çalışan S.Y, M.K, O.G, A.A, G.F. ve H.İ.A. çevreye yayılan karbonmonoksit gazına maruz kalarak zehirlendi.

Zehirlenen işçiler ambulanslarla kaldırıldıkları Osmaniye Devlet Hastanesinde ayakta tedavi gördükten sonra taburcu edildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL