Osmangazi Köprüsü'nden 10 gün ücretsiz geçiş müjdesi

Başbakan Yıldırım, köprüden geçişlerin bu geceden başlayarak 11 Temmuz sabahına kadar ücretsiz olacağını bildirdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, açılışı yapılan Osmangazi Köprüsü'nden geçişlerin bu geceden başlayarak, 11 Temmuz pazartesi saat 07.00'ye kadar ücretsiz olacağını açıkladı.

Yıldırım, sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki resmi hesabından, "Dev proje, Cumhurbaşkanımız @RT_Erdoğan müjdesi ile taçlandı." paylaşımında bulundu.

Yıldırım, ayrıca "Osmangazi Köprüsü bu gece saat 00.00'dan başlayarak, 11 Temmuz pazartesi günü saat 07.00'ye kadar ücretsiz olacak." bilgisini verdi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu