Orta'da yağmur duası

ÇANKIRI (AA) - Orta'nın Yaylakent Beldesi'nde yağmur duası yapıldı.Yaşanan kuraklık, ekilen tohumların çimlenmesi ve mevcut ürünlerin yağmur ihtiyacı...

ÇANKIRI (AA) - Orta'nın Yaylakent Beldesi'nde yağmur duası yapıldı.

Yaşanan kuraklık, ekilen tohumların çimlenmesi ve mevcut ürünlerin yağmur ihtiyacı nedeniyle vatandaşlar topluca dua etti.

Yapılan duanın ardından vatandaşlara yemek ikram edildi.

Etkinliğe, Orta Belediye Başkanı Bayram Yavuz Onay, Yaylakent Belediye Başkanı Kadir Dede, AK Parti İlçe Başkanı Halil Akpunar, mahalle muhtarları ile çok sayıda vatandaş katıldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL