Ormanlık alanda kaybolan tatilcileri JAK buldu

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Fethiye ilçesinde ormanlık alanda kaybolan tatilcileri, Jandarma Arama Kurtarma (JAK) timi buldu. İlçeye tatile gelen Mehmet Mert...

MUĞLA (AA) - Muğla'nın Fethiye ilçesinde ormanlık alanda kaybolan tatilcileri, Jandarma Arama Kurtarma (JAK) timi buldu.

İlçeye tatile gelen Mehmet Mert Kılıç, Bekir Erdoğan, Cem Nuri Yıldız ve Arda Yağız Genç, Kayaköy Mahallesi Af Kule mevkisinde yürüyüşe çıktı.

Bir süre yürüdükten sonra ormanlık alanda kaybolan 4 tatilcinin, 112 Acil Çağrı Merkezi'nden yardım istemesi üzerine bölgeye JAK timi yönlendirildi.

Yaklaşık 3 saatlik arama sonucu bulunan tatilcilerin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL