Ormanlık alanda çıkan yangına vatandaşlardan müdahale

Ankara'da Ahlatlıbel Mahallesi'nde bulunan ormanlık alanda çıkan yangını fark eden vatandaşlar, canlarını dişlerine takarak yangını söndürmek için...

Ankara'da Ahlatlıbel Mahallesi'nde bulunan ormanlık alanda çıkan yangını fark eden vatandaşlar, canlarını dişlerine takarak yangını söndürmek için ellerinden geleni yaptı.

Ahlatlıbel mevkiinde belirlenemeyen nedenden dolayı ormanlık alanda yangın çıktı. Vatandaşlar yangının söndürülmesi için gerekli yerlere bilgi vermekle yetinmeyip, yangını söndürmek için ellerinden geleni yaptılar. Vatandaşlar, ellerine aldıkları ağaç parçaları ile yangına müdahale ederken, Orman Genel Müdürlüğüne bağlı ekipler de yangına müdahale etti. Yangın kısa sürede kontrol altına alındı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Saniyeler İçinde Gelen Kaza: Direksiyon Başında Uyuyakaldı
Kahve masasında başlayan tartışma kanlı bitti: 2 yaralı
Akyurt’ta acı olay! 1 yaşındaki bebek balkondan düşerek ağır yaralandı
1 ay önce taşındıkları daire yangında küle döndü
SICAK GELİŞME: Karaal'ı kim kaçırdı? 12 gözaltı