Ormanlık alana yıldırım düştü, yangın çıktı

KONYA (AA) - Konya'nın Seydişehir ilçesinde, yıldırım düşmesi sonucu ormanlık alanda yangın çıktı. Seydişehir Taraşçı Mahallesi Akdağ mevkisinde...

KONYA (AA) - Konya'nın Seydişehir ilçesinde, yıldırım düşmesi sonucu ormanlık alanda yangın çıktı.

Seydişehir Taraşçı Mahallesi Akdağ mevkisinde ormanlık alana yıldırım düşmesi sonucu yangın çıktı. Bölgeden çıkan dumanları görenler durumu Orman İşletme Şefliğine bildirdi.

İhbar üzerine bölgeye 2 arazöz, 10 kişi giderek müdahale etti. Yangın kısa sürede söndürüldü, yangında 1 hektarlık ormanlık alan zarar gördü.

Orman İşletme Şefi Halil Kabakcı, ekiplerin arazinin dağlık olmasına rağmen kısa sürede yangını kontrol altına alarak büyümeden söndürdüklerini söyledi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu