Ormanda kaybolan okul müdürü ve öğretmen bulundu

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Emet ilçesinde, mantar toplarken ormanda kaybolan okul müdürü ve öğretmen, Jandarma ekiplerince bulundu.Alınan bilgiye göre,...

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Emet ilçesinde, mantar toplarken ormanda kaybolan okul müdürü ve öğretmen, Jandarma ekiplerince bulundu.

Alınan bilgiye göre, Göncek köyü yakınlarında bulunan Gürcü Yakası Kaşıkçı mevkisindeki ormanlık alana mantar toplamak için giden Hisarcık ilçesi Kutluhallar Okulu Müdürü Salim Teoman Okuş ve sınıf öğretmeni Yıldıray Batı kayboldu.

İhbar üzerine arama çalışması başlatan Jandarma ekipleri, kaybolan Okuş ve Batı'yı buldu.

Okul müdürü ve öğretmenin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL