Orhan Çıkırıkçı: “Üç puanla ayrıldığımız için mutluyuz”

İstanbulspor Teknik Sorumlusu Orhan Çıkırıkçı, "Üç puanla ayrıldığımız için mutluyuz. İnşallah devamı gelir" dedi.

İstanbulspor Teknik Sorumlusu Orhan Çıkırıkçı, "Üç puanla ayrıldığımız için mutluyuz. İnşallah devamı gelir" dedi.

TFF 1. Lig'de İstanbulspor, konuk olduğu Ümraniyespor'u 3-1 mağlup etti. Mücadele sonrasında açıklamalarda bulunan İstanbulspor'un teknik sorumlusu Orhan Çıkırıkçı, "İyi bir galibiyet aldık. Oyuncularımı kutluyorum. İlk yarı baskılı oyandık golü bulduk. İkinci yarı rakip daha iyi başladı ama kontörlü ele aldık. Üç puanla ayrılıyoruz. Çok mutluyuz. İnşallah devamı gelir" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de