Orgeneral Akar Rusya'ya gitti

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Akar, Rus mevkidaşının resmi daveti üzerine Rusya'ya gitti- İki komutanın görüşmesinde, askeri iş birliği ve bölgesel konular değerlendirilecek, görüş alışverişinde bulunulacak

ANKARA (AA) - Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Rus mevkidaşının davetlisi olarak Rusya'ya gitti. Orgeneral Akar'ın, Rusya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Valery Gerasimov ile görüşmesinde, askeri işbirliği ve bölgesel konular değerlendirilecek.

Genelkurmay Başkanlığının internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, Orgeneral Akar, Rusya Genelkurmay Başkanı Orgeneral Gerasimov'un resmi davetlisi olarak Rusya'ya gitti.

İki komutanın görüşmesinde, askeri iş birliği ve bölgesel konular değerlendirilecek, görüş alışverişinde bulunulacak.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ